Demi Allah Saya Cuma Nak Jilat Je – Wanita ini kongsi sesuatu yang mengejutkan!

Loading...

Bahaya! Semakin menjadi-jadi manusia zaman sekarang. Kalau tak buat perangai pelik untuk raih populariti, dia buat perangai gila pula.

Seorang netizen baru-baru ini memuat naik sekeping gambar memaparkan notis daripada seorang individu yang gila seks.

“Akak, boleh tak saya nak jilat ##### akak? Kalau akak nak saya jilat ##### akak, akak buka tingkap empat-empat maknanya akak nak.

“Kalau akak tak nak, akak balik je lah,” tulisnya.

Menurut netizen berkenaan, notis itu diterimanya ketika dia berada di sebuah pasar raya di Johor.

“Baru 15 minit masuk Mydin Mall Taman Rinting, aku dapat notis macam ini. Bermakna si gila seks ini perhatikan aku.

“Mohon berhati-hati kaumku,” tulisnya.

Sudahlah gila seks, macam orang tak betul pula gaya penulisannya. Siap guna perkataan ‘Demi Allah”. Tak malu betul!

Perkongsian itu mendapat perhatian netizen yang menyifatkan individu berkenaan bukan sahaja gila seks, malah merana penyakit mental.

“Gila betul la. Ini bukan setakat gila seks, tapi mental. Suka-suka guna nama Allah pula tu,” tulisnya.

Kaum wanita dinasihati jangan keluar ke mana-mana berseorangan atau sentiasa berada dalam kawasan ramai orang untuk mengelak daripada perkara tak diingini berlaku.pru14.tv

TIP ELAK DIRI JADI MANGSA GANGGUAN SEKSUAL

korang pernah kena gangu tak dengan orang yang gile seks???kalau pernah mesti trauma dan fobia kan dan sejak dari tu asal nampak lelaki je korang rase nak terajang kuat-kuat betul tak??

kadang-kadang masaalah ni boleh jadi lagi serius bile dah terlalu fobia sampai boleh jadi sakit mental..dasyat..kalau korang tak pernah kena atau fobia dengan masaalah ni, fiera ade tip nak bagi dekat korang untuk elakkan dari diri korang menjadi mangse gangguan seksual..

Jangan berpakaian seksi..pakai yang asyik nak jolok mate orang..heii..ingat cantik sangatla tu nak tunjuk kaki,bulu kaki lebat seinci muntah orang tengok adelah..

adakalanye lelaki ni sebenarnye tak ade niat pun nak buat perkare tak baik dekat kite wahai wanita yang cantik..tapi dah kite sendiri bagi free dekat diorang suruh tengok mane tak teransang kan nafsu diorang sebab itulah diorang terdorong nak buat tak elok dekat korang..

Pergaulan yang tiada batasan.Harus sentiasa ingat pergaulan antare lelaki dan perempuan perlu ade batas-batas nye dear.jangan dok bagi je diorang pegang-pegang,sentuh-sentuh,duduk pun renggang-renggang.sebab tak ade batasan itulah yang boleh menjerumus korang kepade masaalah seksual!

Hormati diri kamu Maksudnye jangan senang-senang je korang bagi diorang sentuh korang walaupun tak ade tujuan yang mencurigakan,Tak kiralah korang rapat ataupun tidak dengan diorang.Hormatilah diri korang daripade diperlakukan sesuka hati.

Had dalam bergurau.biasenye kalau korang bergurau,kamu jadi terlupa serta membiarkan diri korang di sentuh dan sengaje je nk sentuh diorang..gedikss gitu!dearr..no..no..biar pun korang dalam keaadaan bergurau harus mengikat diri dengan batas-batas pergaulan..

Elak mengeluarkan sebarang perkataan lucah.biarpun rapat sekali pun hubungan korang dengan diorang yang jantina die lelaki ataupun dalam bahase agak kasar sikit jantan jangan merendah diri korang mengeluarkan sebarang kate-kate berbau lucah.faktor ni jugaklah boleh mendorong diorang berani menggangu korang secare seksual

Sumber-bm.cari.com.my

Loading...