Mudahnya! Cara Buat Jus Daun Durian Belanda, Rawat Kanser & Sakit Jantung

Loading...

Buah durian belanda atau Graviola atau sour sop telah diuji lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an hingga beberapa tahun berikutnya. Hasil ujikaji dari ekstrak (sari) buah ini adalah;

Secara berkesan memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru-Paru dan Pankreas.

Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa digunakan!

Tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat.

Salah satu perusahaan ubat terbesar di Amerika dengan aset jutaan dollar melakukan penyelidikan luar biasa pada pohon durian belanda atau Graviola yang tumbuh dihutan Amazon ini. Ternyata beberapa bahagian dari pohon ini : kulit kayu, akar, daun, isi buah dan bijinya, selama berabad-abad lamanya telah menjadi penawar bagi suku Indian di Amerika Selatan untuk menyembuhkan : sakit jantung, asma, masa lah berkaitan hati dan rematik.

Dengan bukti-bukti ilmiah yang minimum, perusahaan yang mengumpulkan dana dan sumber usaha manusia yang sangat besar bagi tujuan melakukan penyelidikan dan berbagai ujian. Hasilnya sangat menakjubkan. Durian belanda atau Graviola secara ilmiah telah terbukti sebagai agen pembunuh sel kanser yang berkesan !

Jus daun durian belanda. Diamalkan minum 1/4 suku gelas setiap 2 jam sehari selama 42 hari. Namun boleh saja diamalkan segelas sehari sudah memadai.

Bahan bahannya:

1. Daun durian belanda – 36 helai dibasuh bersih.
2. Air masak atau mineral – 1 liter.
3. Kisar kesemua dan di tapis. Simpan di tempat yang sejuk.
4. Bagus diminum pada waktu pagi jam 2 – 5 pagi.

Jus daun durian belanda yang sudah dikisar, rasaya kelat macam makan daun mentah tapi khasiatnya sungguh baik. Pejam mata jer. InsyaAllah dengan izin-Nya.

Petua Kedua:

Nafas Lapang Dan Banyak Tenaga. Petua Guna Bawang Putih Dan Madu Untuk Rawat Sakit Jantung?

Dah banyak cara yang telah dicuba untuk mengurangkan atau merawat masalah sakit jantung tetapi masih sama. Kadang-kadang keliru juga sama ada sesuai atau tidak segala petua yang diberi kerana tahap sakit jantung setiap individu adalah berbeza. Sudah diketahui ramai bahawa superfood seperti bawang putih dan madu adalah amat bagus untuk perjalanan darah dalam badan dan merawat sakit jantung. Jom ikut resipi untuk buat ubat merawat sakit jantung menggunakan dua bahan ini!
PERKONGSIAN RESIPI UBAT JANTUNG

Hari ni saya nak kongsi resepi ubat jantung gunakan superfood bawang putih yang bergolek kat dapur korang tu. Alhamdulilah lepas amalkan resepi ni nafas saya lapang dan takda nyut-nyut kat dada lepas tu tenaga pun bertambah takdala letih sangat. Memang betullah cakap Ustaz yang recommend ni , memula macam pelik tapi dah cuba ustaz ni cuma mintak tolong viralkan kalau berkesan biar dapat tolong ramai orang.
RESEPI UBAT JANTUNG
3 ulas Bawang Putih
1 sudu besar Madu Royal Yemen


CARANYA
1. 3 ulas bawang putih tu di cincang halus, biarkan selama 15 minit dan kemudian gaul rata dengan satu sudu besar Madu Royal Yemen

2. Kemam secara perlahan campuran bawang putih dan madu tadi. Seeloknya ambil semasa perut kosong, Insha Allah dalam masa 7 hari akan ada kesan yang ketara pada tubuh korang.


KELEBIHAN UBAT JANTUNG BAWAH PUTIH
Banyak kelebihan yang kita boleh dapat ni. Antaranya:

-Mencegah lebihan lemak pada dinding jantung.

-Mencegah serangan jantung dan saluran arteri tersumbat di sebabkan penebalan dinding dalam pembuluh darah jantung.

-Menurunkan tekanan darah tinggi dan kolestrol.

-Merawat masalah kulit alergi dan gatal-gatal

– Merawat masalah cirit birit

-Buang toksik dalam badan

-Menambahkan daya ketahanan badan

-Menurunkan kadar gula dalam badan untuk pesakit kencing manis

-Mencegah penyakit kanser

-Mengurangkan sakit arthritis

-Boleh menurunkan berat badan

-Kalau ada masalah seram sejuk, resdung dan demam berpanjangan pon bagus amalkan petua ni.

*Diharapkan perkongsian ini dapat membantu untuk mengubati penyakit anda walaupun tidak banyak, asalkan ada perubahan yang positif ya. Jom cuba!

Sumber: Abdullah Badar Bajrai

Loading...