“Nampak Lain Sangat Sajat Sekarang, Senyuman Dia Pun Tak Sama Macam Dulu”- Perubahan Sajat Jadi Bualan Ramai

Loading...

Sajat baru-baru ini namanya di sebut-sebut dengan begitu lebatnya ketika dia menjadi salah satu penyumbang suara kepada lagu Aliff Syukri iaitu Abang Nak Tegur.

Namun begitu keinginan Sajat untuk menghiburkan hati ramai orang melalui lagu nampaknya mendapat kecaman ramai. Makanya video lagu itu yang berada di laman Youtube mendapat lebih dari 200,000 likes walaupun views mendapat sehingga angka juta-juta.

Melihat pada banyaknya orang memberi kecaman dan juga dislikes kepada video itu, Sajat nampaknya berani tampil dan membalas semua tomahan mereka dengan menyatakan dia tidak kisah jika dislikes itu mencecah hingga ratusan ribu asalkan viewsnya mencecah hingga angka jutaan nombor.

Namun melalui rakaman video itu, netizen memerhatiakan gerak bibir Sajat yang menurut mereka kelihatan agak berbeza dari sebelum ini. Menurut mereka, sebelum ini jika Sajat bercakap dan ketawa, dia akan menampakkan giginya dengan jelas namun sekarang bibirnya nampak lain dan suara  juga agak berbeza.

 

Heboh di katakan Sajat melakukan pembedahan pada wajah, Sajat pun menjelaskan bahawa dia sedang menerima rawatan gigi sehingga menyebabkan percakapannya juga tidak berapa normal.

“Aku baru perasan lain sikit bila ramai orang tegur..aku ingat dia sengaja wat cara cakap cm tu”

“dia cakap aritu wat gigi ape ntah..tpi ramai cakap takkan bengkak mulut smpai ke dahi hahah “

” mcm2 la abam jat ni…….bila mulut bengkak suara pun bengka..acane tu “

“dia x kisah dapat byk dislikes sebba dia tau dislikes tu pun dari dia…yang kisah smpai frsut tonggeng tu si alip syukri. “

“lain giler sissss “

Sumber : kisah dunia

Loading...