[VIDEO] Bila Sajat Jumpa Faiz Roslan..aduyaii Kelakar habis!

Loading...

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Bila Sajat Jumpa Faiz Roslan

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Nur Sajat memang tak perlu diperkenalkan lagi kerana agak popular di media sosial mahupun media cetak.Beliau merupakan seorang usahawan kecantikan yang terkenal.Bukan sahaja terkenal kerana kejayaan nya sebagai usahawan tapi juga sarat dengan kontroversi.

Namun siapa pula Faiz Roslan? Mungkin ramai yang belum begitu mengenali beliau.Beliau semakin popiular di media sosial terutamanya di instagram dengan video-video dubsmashnya.

Namun mereka berdua ni ada persamaan dari segi penampilan mereka.Mereka berpenampilan seperti prempuan walaupun pada hakikatnya mereka adalah lelaki.Perwatakn mereka ini sering mencuri tumpuan peminat dan netizen.

Namun rata-rata netizen tidak menyukai penampilan mereka ini yang dikatakan tidak sesuai malah tidak elok dari segi agama.Begitu pun ada juga yang meminati mereka ini kerana ternyata mereka juga ada tarikan tersendiri.

Baru baru ini dua selebriti ini telah bertemu di premis milik Nur Sajat.Lihat lah gelagat mereka bila dah bertemu.Macam-macam gaya ada yang dia orang buat.

Bila si lembut jumpa si lembut memang susah nak jangka apa yang kan terjadi kan.Jadi korang tengok lah video ni sampai habis yer.Aku nak gi muntah jap.. bye

:::
VIDEO BIKIN PANAS

Sila tonton video:

Sumber – dharian

Loading...