Akhirnya Safiey Ilias Bongkarkan penipuan Sajat, Pedas jugak Safiey sentap Pondan

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Akhirnya Safiey Ilias Bongkarkan penipuan Sajat, Pedas jugak Safiey sentap PONDAN tu…

Assalamualaikum,selamat menonton kisah cerita video channel informasi ,gaya hidup,hiburan,isu semasa ,fakta fakta seram ,lawak dan lain lain lagi.

Jika anda tidak mahu membacanya anda terus scroll sampai bawah untuk menonton video ini..

Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah layan video..

Jom saksikan safiey Ilias ,beliau sedang bersama rakannya.bahawa berkata kepada Sajat,tidak kisah la apa yang hendak dipanggil,bapok ke pondan ke apa apa saja lah terhadap beliau tidak kisah.mungkin tidak lah dia mengatakan munafik ka apa apa saja lah.menurut kata Safiey dia adalah lelaki .pergi haji lah umrah la konon konon nak buat gosip murahan.
Safiey sekarang sedang ramai lelaki dan rakan rakan yang lain sedang beristirehat ,ada Juga ramai yang tidak mahu bersama beliau,tidak tahu apa salah safiey.Safiey juga akan menghiburkan anda semua disini.semoga anda terhibur.

Jangan lupa like fb fanpage kami dibawah.Layan Video..

Nur Sajat Punca Safiey Ilias Mahu Jadi Wanita Semula

Nama Safiey Ilias agak senyap sejak kebelakangan ini selepas dia tiba-tiba menjadi sebutan tidak lama dahulu kerana keputusannya untuk berhijrah daripada seorang maknyah untuk kembali ke pada lelaki sejati.


Mahu Jadi Wanita Semula
Malah, keputusannya itu disambut baik dan disokong penuh seluruh rakyat Malaysia hingga menjadi viral.

Namun apa yang mengecewakan apabila penghijrahannya tidak bertahan lama apabila ada desas desus mengatakan Safiey mengakui dirinya telah kembali menjadi pondan dan telah penat untuk menjadi baik.


Pening Kerana Disamakan Dengan Nur Sajat
Terbaru, Safiey telah memberitahu pada pengikutnya bahawa dia tidak kisah dan dah bersedia untuk menjadi wanita seperti dahulu. Bimbang jika akan menjadi tular, Safiey juga pening bila wajahnya disamakan dengan jutawan kosmetik sensasi Nur Sajat.

Cuba cerita, kenapa semua panggil saya sajat, Lagi-lagi remaja, kadang-kadang saya pun pening bila keluar tiba orang cakap “hi sajat”.

Adoi pening, ke kena jadi perempuan balik ni baru orang tahu beza, Boleh je nak jadi perempuan balik. Nanti viral!

Dapat Sokongan
Tak tahan dengan panggil Nur Sajat terhadapnya, Safiey merasakan dia tak kisah jika mahu menjadi perempuan semula walaupun kini ramai yang menyokong penghijrahan yang dilakukan olehnya.

BACA  Kerana Status ‘Period’ di Facebook, Nur Sajat Kena Kecam Teruk

Apa-apa pun sehingga kini walaupun dia menggunakan tagline Lelaki Cantik sebagai suatu identiti pemasarannya, Alhamdulillah Safiey Ilias masih berada di atas landasan yang betul.

Sumber IG Safiey Alias

Sila tonton video:

Sumber – dharian/ hangat.com

Loading...