Kantoi Dah Daddy Dia! Budak Budak Tak Pandai Tipu..

Pepatah dulu dulu melentur buluh biar lah dari rebungnya. Tepat sekali bagi ibu bapa yang mendidik anak anak. Masa kecil lah perlu di didik dan di asuh dengan amalan dan sikap yang baik mengikut acuan yang ibu bapa mahukan. Kata orang tua tua budak budak masa kecil masih lurus,belum tau apa apa. Apa yang di lihat, apa yang di dengar dan apa yang di ajar itu lah yang di ikut nya.

Malah budak budak kecil mana pandai lagi menipu dan membohong.
Seperti apa yang berlaku dalam video ini. Anak nya baru 3 4 tahun macam tu mana pandai putar belit mana pandai membohong lagi.
Itu yang daddy dia buat itu lah yang di bagitau nya.

Tengok bila mama nya tanya.. daddy dia cuba berbohong, buat cerita nak lepas kan diri tapi sekali keluar dari mulut budak tu terdiam daddynya.
Punya terkejut mama dia sampai tak terkata dah.
Kantoi dah daddy dia!

Sumber – sisgempak

Loading...